Huisregels
In mijn praktijk wil ik graag de beste service bieden aan al mijn klanten. Hieronder heb ik even de huisregels opgesomd, om mij hierin te ondersteunen
- Mijn praktijk werkt enkel op afspraak, dit om de kwaliteit van de behandeling te garanderen.
- Tijdens bepaalde behandelingen is het mogelijk dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Mijn excuses hiervoor. Je kan steeds een bericht nalaten op het antwoordapparaat of via mail. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.
- Ik verleen geen medische massages/behandelingen. Bij medische klachten kan je best met je behandelend arts of specialist overleggen alvorens een behandeling te ondergaan. Gebruik je bepaalde medicatie, dan moet je dit ook doorgeven voor de aanvang van de behandeling. Ben je zwanger of in de aanlooptijd om het te worden, moet je dit ook melden.
- Graag tijdig op je afspraak aanwezig te zijn. Als je later bent, moet de behandeling mogelijks ingekort worden uit respect voor de volgende klant.
- Om optimaal van je behandeling te kunnen genieten is het aangewezen uw beltoon uit te zetten bij aanvang van de behandeling.
- Geschenkbonnen blijven 1 jaar geldig en kunnen zowel ingeruild worden tegen een behandeling alsook producten.
- Annulatievoorwaarden: afspraak vergeten of te laat afgebeld? Bij het vastleggen van een afspraak, wordt de nodige tijd voor u gereserveerd. U kan kosteloos annuleren als u telefonisch 24u op voohand verwittigd. Bij het te laat verwittigen of het niet nakomen van de afspraak zonder verwittiging zal 50% van de voorziene behandelingskosten aangerekend worden.